23. september 2013

Bildefilm fra turen over Romsdalseggen

Og her er bildefilmen fra turen min over Romsdalseggen 17. september 2013.

Nb! Den er lang. Satt sammen av mange bilder, mange ganske like bilder og litt forvirrende siden jeg både ser framover og bakover uten at det er helt enkelt å vite hva som er hva. Blånebba er helt i den ene enden (begynnelsen) med alle fjelltoppene i bakgrunnen og Nesaklsa med fjorden er i den andre enden Smilefjes som blunker Turen består av å gå ganske bratt oppover til man kommer opp på ryggen og så gå og klatre over smale egger med store flater innimellom.

Beskrivelsen av turen min finner du i det forrige blogg-innlegget

3 kommentarer:

  1. Kjempefin film med flotte bilder! :)

    SvarSlett
  2. Fy "flate" så flott! Men jeg tør ikke gå der, nei :/

    SvarSlett
  3. Takk :) Ja det er en flott tur. Ikke helt normalt her i sør tror jeg å kunne se "så mye" på en gang.

    SvarSlett